Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 marca 2019

Jak wzmocnić włosy po ciąży.



 Dawno już nosiłam się z zamiarem napisania o moich problemach z włosami jakie pojawiły się po urodzeniu dziecka.
Pewnie wile z was miało taki problem lub ma szczególnie po urodzeniu chłopca:)

9 miesięcy temu, 13 maja urodziłam syna. Moje małe, wielkie szczęście. Po upływie trzech miesięcy,
W moim przypadku było to problem wypadających włosów
Myślałem że przejdzie jak się nałykam witamin ale niestety nie pomogło.
Po jednym ze spotkań z kosmetolog i wykładzie na temat włosów zastosowałam zestaw na porost włosów,
efekty nie były widocznych pomyślałam dobra spokojnie będzie dobrze, 
zaczęłam stosować dodatkowo zestaw żeń-szeń z odzywką,
 której zapach roznosi się po całym domu -oczywiście uwaga dla osób które lubią zapach chemicznych fiołków.
I co ciekawe już po 3 miesiącu pojawiły się pierwsze odrosty 😊
Dzisiaj już jest ewidentna różnica przed i po nawet mój mąż zauważył,
poniżej załączam zdjęcie





Co stosowałam i jak :
Aktywny szampon z korzeniem żeń-szenia +balsam pozostawiałam na dłużej na włosach ,

Dodatkowo szampon aktywator na porost włosów +balsam aktywator.
aktywator do włosów
Jeśli macie jakiekolwiek pytania zapraszam śmiało😊
Izabela tel:501-310-210
Dodatkowo zapraszam na nasz newsletter gdzie otrzymasz więcej info oraz porad
kliknij poniżej i zapisz się na listę
Porady włosy newsletter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz